Nasippp yokya ne alaka herkeste ovulasyon olcak die bisey yok bende ovulasyonla öğrendim 2 gebeliktede ovulasyon master yaptım yani 1 senedir hem innovita hemde kaset tipi kullandım ben öğreniyordm mesela ama baskalarinda koyu olsada gebe çıkmıyorlardı değişiyor gebelik testinde çizgi çıktıysa gerisi salla önemli olan o en başta test düzgün test ise tabi o da birde adetin hiç şaşmıyorsa gününde geliosa geçtiyse