Nasippp yaaa kim diyo onu bak dindae kizim sovucem haa onu soyleyene yaa eskinden bu ovulasyonlar hep yumurtlama icin kullanilirdi simdi gebelik iconde kullaniliyor ayar oldum vAllahi sen boyle kendini yiyecegime gidip kan versene her gun test yapma bikere bendede ayniydi 2 3 gunde 1 yapiyordum gebelik testini cok az az koyulastigini anliyordum