MelisakayA Egeliiii AA benimde 24+1 kız 😍 bende daha hiç bir şey almadım Bi anne yanı beşik kaynanam aldı Bi mama sandalyesi eşimin askeri hediye aldı Bi de biberon emzik saklama kabları aldık. İnşallah virüs biter de rahat rahat yaparız alışveriş
Egeliiii MelisakayA inşallah daha çok var ben herşeyi aldım ama kendim için bişey alamadım geçicek inşallah
Betul55 MelisakayA senathesena gelin kızlar bi sarılalım 😂 benim doktor 25 temmuz dedi ama uygulama 20 temmuz diyor. Sizinde öyle mi?
ffckizannesi Bende 10 temmuz bakaln ana hayirlisi bakalm daha cok buyuk hazirligim yok ufak tefek bisiler aldim sadece
MelisakayA Betul55 valla benim sezeryan olacağı için temmuzun başlarında alırız dedi doktor uygulama da 111 gün kaldı diyor 🙏😍
senathesena Betul55 sarılalım 😇 ona hiç dikkat etmedim canım 116 gün gösteriyor uygulama ama son gittiğimde doktor 24-25 Temmuz a kadar normal doğumu bekleriz dedi. Hayırlısı artık. Cinsiyetiniz belli mi ? Detaylı ultrason yaptırdınız mı ?
YelizDurmus Doktorum 20 Temmuz tahmini dedi ama ilk gebelikte belli olmaz Erkende gelir geçte dedi oğluşum nasıl ve ne zaman isterse o zaman gelsin
Pelinnn5353 Suleyigit temmuz 20 si dedi doktorum ama ileri veya geri gidebilirmis baakalim hayirlisi insallah🤲