Degisken BuseK yaptırmadım şeker testini. İlk gebelikte çıkmıştı yaptırmam da lazım zaman var bekliyorum 2..3 hafta daha
Egeliiii __meczup__ internetten tamamlamak lazım artık ben bebek için herşeyi aldım ama kendim için hiç bişey almadım
Betul55 MelisakayA senathesena gelin kızlar bi sarılalım 😂 benim doktor 25 temmuz dedi ama uygulama 20 temmuz diyor. Sizinde öyle mi?