Bbee2929 BuseK ben 25 haftaligim doktorum şeker testinden önce açlık tokluk ve gizli kan şekeri baktiriyorum dedi. Gerek duyarsa şeker yükleme testi yapıyormuş . Ben açlık vs baktırdım şeker yükleme testi yapmadı
Degisken BuseK yaptırmadım şeker testini. İlk gebelikte çıkmıştı yaptırmam da lazım zaman var bekliyorum 2..3 hafta daha
Hllymn Egeliiii Asparya bende de aynı durum oldu. Doktor çikolata ye 15-20 dk gez gel dedi zaten dönmüştü baktı
BuseK Egeliiii bende 26. Haftadayım yarın için randevum var hastanede ama kararsızım hastaneye gidip gitmemekte şaşırdım ne yapacağımı 😔
MelisakayA Egeliiii AA benimde 24+1 kız 😍 bende daha hiç bir şey almadım Bi anne yanı beşik kaynanam aldı Bi mama sandalyesi eşimin askeri hediye aldı Bi de biberon emzik saklama kabları aldık. İnşallah virüs biter de rahat rahat yaparız alışveriş
Gulsky 11 temmuzzzzz , eve küçük bir adam katılacakkkk … gerçi ben nedense Haziran 20 sinden sonra gelecek gibi hissediyorum 🤔🤔🤔 bakalım
Suleyigit BuseK Ayy benimde gitmem lazım ama gitme bence ben gitmiyorum eğer çok acil bişeyin yoksa gitme canım.
Btyas34 Suleyigit ben 12 temmuzda doğmuşum oğlumun doğumuda 21 Temmuza denk geliyor yengeç 🦀 olacak hiç sevmem kendi burcumu ama nasip 😅
Zuhraa Btyas34 yaa neden bende 10 temmuz dogumluyum cok severim burcumu canım kendim😅siz niye sevmiyorsunuz
NihalBurak 16 Temmuz bizim de inşallah bakalım oğluşum ne zaman gelmek isteyecek 🙈 daha hiç bi hazırlığımız yok bir tek hastane çıkışı sipariş verdim oda daha gelmedi inşallah Temmuz a kadar düzelir ortalık tek korkum şuan bu 🤷♀️