nurellaam Âmin inşaAllah, size de sağlıklı kavuşmalar dilerim. Nasip böyleymiş tabi yapacak bişey yok, inşaAllah en hafif şekilde atlatırsınız. Spinal şeklinde oldum, çabuk ayağa kalktım ertesi gün bebeğimi kucağıma aldım yemek duş vs hepsi oluyor Allaha şükür, bende migren olduğu için zaten normal zamanda da ondan ağır atlatıyorum sanırım.