nurellaam Yeni doğum yapan bir yakınımla görüştüm, baya kafaya takmıştım bende ama rahatladım, sancıyla dönüyormuş genelde bebekler, biz duamızı edelim bekleyelim stres yapmaya gerek yok, nasibimizde ne varsa o yeter ki sağlıkla gelsinler kavuşalım koklayalım, elimizden bişey gelmez, son günleri mümkün olduğu kadar sakin ve huzurlu geçirmeli ki doğum da rahat olsun inşaAllah ♥️