nurellaam Glykn benim de başladı gibi sancılar yalancı mi gerçek mi bilmiyorum Yarin gideceğim doktora. Başı da ayni yerde benimkinin
Glykn nurellaam 36.haftadayım benimde yan duruyo dönmezse sezeryan demişti doktorum p. Tesi kontrolum var inşallah dönmüştür yoksa sezeryan olmak istemiyorum
Selcanntosunn nurellaam yok magnezyum kullanmadım doktor vermedi az önce de hastaneden geldim kontrolden gene dönmemiş artık da dönmez dedi
nurellaam Bihem magnezyum kullanmış mıydiniy. Bi ebe ile konuştum da kullanmayanlarida rahim yumusamadigi için bebek donemiyorumus
Bihem nurellaam Kullanmadım ama orayla ilgili bir sıkıntım yoktu, hatta açılmam bile vardı doğum başlamıştı
nurellaam Bihem magnezyum rahmi yumuşatıyormus ebe demişti. Kullanmayanlarda bebekler zor dönüyormuş:(
Bihem nurellaam Rahmim yumuşamıştı, bebekler genelde hasta organdan başını uzak tutarlar, enfeksiyonum vardı belki ondandır diye düşündüm. Nasip işi işte
nurellaam Bihem o zaman ilgisi yok. Ah hiç ameliyat vs olmadim ya nasıl korkuyorum. Siz spinal mi olmustunuz
Bihem nurellaam Evet spinal oldum, korkmayın hayırlısı olsun siz ve bebeğiniz sağlıklı olun da önemli olan o Allah yardım ediyor