Bu arada ben ters dogmusum ve ters dogum cok riskliymis ozellikle ilk dogumda. Sezaryana almaya bile vakit kalmamis hastaneye gittigimizde benim ayaklarim cikmis bile🤦 doktorunuz sezeryan derse bence zorlayip bebeginizi riske atmayin derim. Herkesin hakkinda hayirlisi olsun insallah😊