nurellaam NurayHakyemez demek hayırlısı sazeryenmis derim;)) ama benim doktorum bekliyo 40a kadar. Dönmezse artık bi sıkıntı çıkmadığı sürece sazeryen
Zhrnz Nurvec insallah evet egilince.ozellikle sertlik hissediyorum tabi dr sonrasi.sizede haber veririm cunku.cok.bakindim popis ve kafayi anne.adayi.ayirt etmesi.zor.diyodu
Laloba Nurvec benim bebeğim de hep aşağıda yan şekilde duruyor acaba bu şekilde olması iyi mi kötü mü ki
Zhrnz nurellaam ben edemedim cnm hala sertlik var popismis ama ben dondugunu hissettim 2 3 gundur hareketleri yukardaydi
Maviss Nurvec oglumda 39 da dondu 41 aldim kucagima evladimi simdi kizimda bilmiyorum cunku daha gitmedim doktora
nurellaam Maviss ay ne güzel benim de oğlum olacak inşallah inatçı keçiler son ana kadar bekliyor demek ki
Cengizenhar2020 Nurvec Cuma günü doğum yaptım 39+1 haftalıkken benim bebegimde tersti makat gelişi maalesef dönmedi. Ama şükür kucağıma aldim 🐣🤲😇
Busbusvehashas Nurvec ultrasonda gördü değil mi kafasının yukarda olduğunu? Ben göğsümün altında kesin kafası var diyordum çok emindim ama ayaklarıymış 😊
Nurvec Busbusvehashas evet cnm sertlesiyordu hep orasi bende dedim orda ne var hep sertlesiyor kafasidir dedi
198723 Nurvec Benimde hep tersti bu çarşambaya gün verdi doktorum oysaki normal çok istiyordum kafa yapısı biraz büyük dedi normal.zor olur zaten.dedi çok ta korkuyorum