aselmehtap mmylmz Kötü düşünmek istemiyorum detaylı ultrasona giremediğim için endişeleniyorum burda anne bebek sağlığına dair hiçbir önlem yok yap cocuk dogur gitsin. İnşallah gidecem içim rahat etmiycek yoksa😓
Dilaraada aselmehtap benim ilk dogumumda tespit edilmemişti ama plesentam yapışıkmıs sanırım çok zor çıkardılar .bilmedigimiz için normal doğum yaptım . Şimdi ki hamileliğindede plesentam 2 parça görünüyor . Ayrıca bebeğin kordonunun plesentaya bağlı olan kısmı aşagıda uç kısımda . Yani doğum kanalında olan küçük kısımda. Ben farklı doktora da gittim doçent. Tam yapışıklık yok dedi tamamende kapatmıyor dedi . Normal doğum yapabilirsin ama içinde parça kalabilir ilk dogumunfaki gibi dedi. Sonradan çıkarılır dedi. Bende risk almak istemedim bu defa sezeryan olucam .
aselmehtap Dilaraada bunu ultrasonda göremiyor mu doktor ve allaha şükürler olsun ikinci cocugun bu, rahmine bi zarar gelmemiş🙏🏻 Yapışınca sorun oluyor diye biliyorum birazcık korkum bu yapışması😕 sağlıkla doğsunlar nasıl dogduklarının hiçbir önemi yok😔
aselmehtap Edaliiii Dilaraada Su-81 Emf Aycalyaa Berrin_94 Evita Mrv3dmr https://imgyukle.com/i/JWLSg1 Çok şükür her şeyi yolundaymış bu doktor göremediği için yönlendirmişş plasentam rahimi kapatmıyormuş bi sorun yokmuş 🙏🏻 Gitmişken prensesimide gördük sizinle paylaşmak istedim ♥️😍 Hepimiz sağlıkla alalım bebiişlerimizi inşallah 🙏🏻♥️
Dilaraada aselmehtap endişelenme farklı bir görüş almak için yönlendiriyorlar . Tamamen kapatıyorsa plesenta doğum kanalını sezeryan olursun . Zaten yönlendirdiği doktora git. Bilgilendirsin seni sormak istediklerinide sor aklında kalmasın hiç bişey . Doğurana kadar stresle yaşama . Zaten plesentan aşagıdayda fazla ayakta fazla durmamak gerekiyor baskıdan dolayı kanama yapabiliyor . Ama henüz sana öyle denmemiş sanırım korkma 👌
aselmehtap Dilaraada Arabistandayım dediğim gibi doktoru az çok anlıyorum eşim benimle o daha iyi anlıyor ve konusuyorda işte sorunumuz doktor hiçbir bilgi vermiyor 15-20 dakika bi yere bakıyor ultrasonla nereye baktığını sordugumuzda bi şey yok iyi diyor sadece iki sefer böyle oldu malum koronadan hastaneye gitmeye korkuyorum Bu doktor özel muayenehanesinde bakıyor diğer yönlendirdiğide özel inşallah daha iyi bi bilgi alabiliriim🙏🏻
Dilaraada aselmehtap iyi bir doktorsa görüyor . Benimki gördü bana bile gösterdi. Ayrıntılıda daha bir göründü zaten . Sonrasındada işte geçen ay prof a yönlendirdi emin olmak adına. 3 4 güne doğumum var .
Dilaraada aselmehtap uzun uzun bakması endişenedirmesin sizi aynı şeyi bende yaşadım ama çok şükür sorun olmadı. Genelde kalp kapakçıklarına. Başındaki gelişime filan bakıyor. Aynı yere bakınca uzun süre insan tedirgin oluyor anlıyorum sizi ama inşallah bir sorun çıkmaz merak etmeyin.
Edaliiii aselmehtap canım uzmanı yoksa göndermesi senin için iyi bilr olmuş. Ilerleyen zamanda kanamaya sebep olabilir umarım yukarı çıkar doktorları dinle ve bol bol dinlen lutfen
Pearly aselmehtap benımkı de asagıdaydı canım ama doğum kanalını kapatmıyor bıze bı sıkıntı yaratmaz dedı. En son 31 haftalıkken gıttığım bıraz yukarı cıkmıs zaten dedı
aselmehtap Pearly çok şükür canım ben normal doğum çok istiyorum allahım nasip ederse tabiki🙏🏻♥️ Hayırlısıyla kucagına alırsın umarım 🙏🏻😘 demekki daha cıkma ihtimali var herkesim dediğine göre moralimi bozmayım şimdiden☺️
Pearly aselmehtap amın canım hepımız saglıkla bebeklerımızı kucagımıza alalım. Kesınlıkle moralini bozma önemlı olan doğum kanalının açık olması ve doğum anında olumsuz bır durumla karsılasmaman. 🙏
Aycalyaa aselmehtap kötü düşünme hiç bence ayrıntılı inceleme için gönderdi plesanta aşağıda oldugu zamanlarda hep böyle birbirlerine gonderiyolar ne kadar kisi incelerse o kadar iyi bi kaniya varirlar
Evita aselmehtap enfeksiyon nedeniyle yönlendirmiştir o zaman. Plasentayı beklemek ve takipten başka çare yok çünkü.
aselmehtap Evita plasenta için dedi ama hayırlısıyla yarın gidip öğrenecem inşallah bi şey yoktur🙏🏻 Enfeksiyon içinde tekrardan tahlil yapmadı yapması gerekmez miydi
Evita aselmehtap plasentayla ilgili farklı ne tespit etmiş olabilir bilmiyorum. Stres sağlığa çok zararlı. Bu kadar düşünme yarın gideceksen dr a. Plasentalar genelde yavaş da olsa tekrar kayıyor yukarı. Ağır kaldırıp ağır iş yapmaman laxım. Bi de otururken ayaklarını çok aşağı salma, arada bir yastık koy ayağının altına, düzelme ihtimali var.
aselmehtap Teşekkür ederim herkese hem olumlu düşünceleriniz için hemde bilgilendirdiğiniz için♥️ Hepimiz sağlıklıla alırız inşallah bebeklerimizi kucagımıza🥰🙏🏻
Burcuyildiz Su-81 merhaba, peki hiç kanamanız, lekelenme vs oldu mu, ben 23 haftalığım, hala lekelenme devam ediyor, doktorum çok hareket etme ani kanama olabilir dedi de. Bilgi almak istiyorum.
aselmehtap Burcuyildiz Hayır bende 24.haftaya girecem hiç olmadı ne leke ne kanama normal beyaz akıntı oluyor o da normalmiş zaten. Türkiyedeki doktorum da dikkat et uyu uzan ayagını kaldır vs bi şey demedi burdakide demedi yarın başka doktora gidecez artık bakalım hayırlısı canım. Çok dikkat et sürekli uyu dinlen ♥️🙏🏻
Su-81 Burcuyildiz bnm kanamam olmadı ama gizli kanama diye bis ey varmış o bazen gözükmüyor dediler. Öyle olabilirmiş kanamam da olmadı tam kapatmasına rağmen sancılarim kasık ağrılarım çok oluyor tabi
Burcuyildiz aselmehtap Allah yardımcımız olsun canım ❤ Bende virüs dolasıysıyla evdeyim dinleniyorum. Dua ediyorum, umarım plesanta larımız yukarı çıkar 😊