aselmehtap Arkadaslar şimdi hastaneden geliyorum plasentamın aşağıda oldugunu söyledi doktor ve başka bi hastaneye yönlendirdi benim bildiğim kendi kendine çıkar plasenta eger cıksa bile başka hastaneye yönlendirmesi başka bi sorun oldugunu mı gösteriyor acaba ?? 23 haftalıgımm bu arada bide ultrason a uzuuun uzuun baktı bebegin bi yerini inceledi ama ben anlayamadım neresi oldugunu korkmalı mıyım aynı durumu yaşayan var mı😓
Berrin_94 aselmehtap bende 16 haftalıkken gittim benimde aşağıda 1 ay sonra gel dedi inşallah çıkmış olur icim içimi yiyor ya çıkmazsa bişey olursa diye 😖
Evita aselmehtap yani hiçbişey demeyip hemen korkutması bana da garip geldi. Çünkü normalde bi süre bekleyip tekrar kontrol ediliyor çıkmış mı diye.
aselmehtap Berrin_94 inşallah canım sende daha cıkma ihtimali var bol bol dinlen ve ayaklarını yukarı kaldır öyle biliyorum hayırlısıyla gelsin bebişin 🙏🏻😘
aselmehtap Evita 1 hafta önce gitmiştim kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı o zamanda 15-20 dakika yine ultrasona baktı inceledi bide arabistandayım dilini pek anlamıyorum eşim soruyor ne var diye iyi iyi dedi bugün kontrole gittik yine öyle uzun uzun inceledi endişelendim başka doktora yönlendirdi işte
aselmehtap Edaliiii Dilaraada Su-81 Emf Aycalyaa Berrin_94 Evita Mrv3dmr https://imgyukle.com/i/JWLSg1 Çok şükür her şeyi yolundaymış bu doktor göremediği için yönlendirmişş plasentam rahimi kapatmıyormuş bi sorun yokmuş 🙏🏻 Gitmişken prensesimide gördük sizinle paylaşmak istedim ♥️😍 Hepimiz sağlıkla alalım bebiişlerimizi inşallah 🙏🏻♥️
aselmehtap Mrv3dmr yok malesef arabistanda oldugum için yaptıramadım 10 bin riyal fiyatı burda ve her hastanede yapılmıyor 😣 o yüzden korkuyorum zaten
Su-81 aselmehtap korkma canm benimde öyle 33 haftalığım hala aşağıda plesanta sadece normal. Doğum olmuyor sezeryan yaparsın canını sıkma
Burcuyildiz Su-81 merhaba, peki hiç kanamanız, lekelenme vs oldu mu, ben 23 haftalığım, hala lekelenme devam ediyor, doktorum çok hareket etme ani kanama olabilir dedi de. Bilgi almak istiyorum.
Evita aselmehtap enfeksiyon nedeniyle yönlendirmiştir o zaman. Plasentayı beklemek ve takipten başka çare yok çünkü.
mmylmz aselmehtap normal doğum yapamazsın plasenta aşağıdayken. kanamada olabilir bunlar belırtıler korkma. tedbır al dınlen cok hareket etme
aselmehtap mmylmz evet canım bunu biliyorum bebegim sağlıklı olsunda nasıl geldiğinin önemi yok tabiki tek endişem neden başka hastaneye yönlendirdi yani plasentanın aşağıda olmasıyla ilgili başka doktor ne yapabilir. Bence başka bi şey gördü ve emin olmak için yönlendirdi 😣
Dilaraada aselmehtap benim plesentamda kısmi olarak doğum kanalında aşağıda yani . Yukarı çıkmadı benimki .ikinci doğumum ilkindede bu tarz problem vardı. Eğer tamamen doğum kanalını kapatmıyorsa normal doğum yapabiliyorsun . Ama doktorum bana 30 haftadan sonra kanama yapabilir demişti. Allah’a şükür bişey olmadı. Bir kere baskıdan dolayı anlık kanama oldu ama . Benim başka problemlerim de vardı plesentayla ilgili. Daha erken takip edilir mutlaka . Normal doğum yapmazsın sezeryan olursan bir sıkıntı olmaz . Endişelenme cnm .
mmylmz aselmehtap kötü düşünme hemen ya. gıt bakalım nereye gönderdıyse. Allahım korusun bırsey yoktur
Dilaraada aselmehtap benim ilk dogumumda tespit edilmemişti ama plesentam yapışıkmıs sanırım çok zor çıkardılar .bilmedigimiz için normal doğum yaptım . Şimdi ki hamileliğindede plesentam 2 parça görünüyor . Ayrıca bebeğin kordonunun plesentaya bağlı olan kısmı aşagıda uç kısımda . Yani doğum kanalında olan küçük kısımda. Ben farklı doktora da gittim doçent. Tam yapışıklık yok dedi tamamende kapatmıyor dedi . Normal doğum yapabilirsin ama içinde parça kalabilir ilk dogumunfaki gibi dedi. Sonradan çıkarılır dedi. Bende risk almak istemedim bu defa sezeryan olucam .
Aycalyaa aselmehtap korkma canım bisey çıkmaz insallah araştırma hastanesine yönlendirmiştir muhtemelen garantiye almak benimde öyleydi sonra 33 te yukarı çıkmıştı en son muayenede 38 haftalikken yine aşağıdaydı 15 mm var arasında doğumda bizi zorlar en fazla sezeryan olursun demişlerdi ama yine de garanti vermemişti sezeryan diye spontane gelişecek hersey yani yarın 40 oluyoruz kontrol var bakalim ne diyecekler
aselmehtap Aycalyaa hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah canım🙏🏻🙏🏻 Ben arabistandayım zaten özel bi doktora gidiyorum o yine başka bi özel doktoruna yönlendirdi o yüzden endişem
Emf aselmehtap 30. Haftaya kadar yukarı çıkabilir ama aşağıda rahim ağzında olması risk çok yormaman gerek kendini eğer yukarı çıkmazsa da sezaryen doğum yaptırır belki çünkü plasenta öndeyken normal doğum olmaz
aselmehtap Emf Türkiyedeki doktorum 24.haftaya kadar çıkabilir demişti burdaki doktorum hiçbir şey söylemiyor koronadan mecburen o doktora gidiyoruz özel muayenehanesi. Allahım hayırlısıyla geçsin bu günler türkiyeye de gidemiyoruz kaldık burada 😣
Dilaraada aselmehtap endişelenme farklı bir görüş almak için yönlendiriyorlar . Tamamen kapatıyorsa plesenta doğum kanalını sezeryan olursun . Zaten yönlendirdiği doktora git. Bilgilendirsin seni sormak istediklerinide sor aklında kalmasın hiç bişey . Doğurana kadar stresle yaşama . Zaten plesentan aşagıdayda fazla ayakta fazla durmamak gerekiyor baskıdan dolayı kanama yapabiliyor . Ama henüz sana öyle denmemiş sanırım korkma 👌
Aycalyaa aselmehtap kötü düşünme hiç bence ayrıntılı inceleme için gönderdi plesanta aşağıda oldugu zamanlarda hep böyle birbirlerine gonderiyolar ne kadar kisi incelerse o kadar iyi bi kaniya varirlar
aselmehtap mmylmz Kötü düşünmek istemiyorum detaylı ultrasona giremediğim için endişeleniyorum burda anne bebek sağlığına dair hiçbir önlem yok yap cocuk dogur gitsin. İnşallah gidecem içim rahat etmiycek yoksa😓