Bernakuzey öncelikle sana geçmiş olsun canm bebisine güç versin sağlıkla kavuşmak nasip etsin rabbim insaallah. Seni su an anlıyorum. Bende ilk oğlum sariliktan kuveze girmişti çoook ağlamıştım o zamanlar. Ama sen ağlama kendini harap etme moralini yüksek tut onlar güçlü oluyolar ömür olunca 26 hafta doğanlar da yasiyo ömür olmayınca 40 hafta doğup öluyo. Çok zor ama sabırlı olmaya çalış elbet kavuşursun allahim izniyle. Ben ikinci hamilelkte de 33 hafta da kalp atışları aniden durduğu icin ikizlerimi kaybettim bi kez göremedim ikisinin de kilosu gayet iyidi ama nasiplerini yokmuş iste dayanmak zor da olsa sabrediyoruz.. dualarım sizinle