Bernakuzey canım güçlü ol bende iki hafta önce doğum yaptım 26 haftalık minik bir kız doğdu iki hafta içinde şunu anladım üzüldüğümde hissediyor ve durumu kötü oluyor bende üzülmemeye karar verdim hayatını normal yaşa moralini bozma sen yine öpmüşsün sesini duymuşsun ben daha göremedim bile sadece doğumda ayaklarını gördüm merak etme bu günler bitecek ama güçlü ol ve üzülme