Bernakuzey Öncelikle çok geçmiş olsun 🙏🏻 Daha geçen gün benim doktorum bir fotoğraf paylaşmıştı, yaklaşık 1700 gr doğan bebeğin ilk ve son halini, maşallah çok güzel ve sağlıklı bir bebekti 😊 muhakkak prematüre zor, görememek bir anne için can yakıcı ama sağlığına kavuşması için şu an orada ve bu geçici bir durum annesi. İnşallah tez zamanda bebeğinizi alıp sağlıkla eve getirmek nasip olur 🌸