Fatovebebegi seheryldrm siz başlayın ben bi akşam içtim gece yatarken bide sabah kalktığım da içtim hemen nisanim geldi
HOB Deletedmom210 bitki çaylarını genelde günde en fazla 2 bardak öneriyorlar fazlası zararlı olabilir
Ecmel19 Deletedmom210 Ahu dudu yaprağı çayı öneririm ve pelvin masajı bana doktorum önerdi çok faydalı internetten de araştıra bilirsiniz
HOB Busra_karadag aynen o durum sıkıntı oluyordu neyseki klozet var evde dışarıda tuvalete girmemeye çalışıyorum
Fatovebebegi Elanur070717 toz tarçın 1 bardak normal suya sıcak değil kaynatmicaksiniz şeker atar gibi 1 tatlı kaşığı toz tarçın atıp icin 38. Haftadan önce içmeyin lütfen
Busra_karadag mervik21 😂işe yarayan şeylerin TADI hep kötü olur nedense ben bugun içicem bakalm hakkımzda hayırlısı
Ecmel19 Deletedmom210 bende öyle diyodum bir kez denesen yaparsın çok basit🙂 agrı acı veren birşey değil zaten
Fatovebebegi mervik21 normal soguk su içme suyuna bi tatlı kaşığı toz tarçın kabul değil karıştırıp icin ama lütfen 38. Haftadan önce içmeyin
mervik21 Fatovebebegi birazdan bi daha icecem bakalim bana böyle şeyler hiç etki etmez normalde ben kesin yine 40. haftayı görürüm
Guguni Fatovebebegi 39+6 yok herseyi denedim… yarın hastaneye yatıcam, pazartesi sabah sezaryene alacak doktor. Son umudum da bu olsun 😅 dua edin gelmiyor inat kızım, zorla aldıracak kendisini 🌸
HOB Aycalyaa yumuşamayı hurma yapmıştır günde 10-15 tane yiyorum adacayina dün başladım tarçınlı suyuda deneyeceğim bence herseyi denemekte fayda var