HOB kesinlikle tarçınlı su ben 41. Haftam bitiyordu Pazartesi günü Doğum olmazsa sancı vericeklerdi bana Cuma gününden akşam bi bardak tarçınlı su içtim Snr sabah bi daha içtim hastaneye giderken Cumartesi sabahı nisanim geldi Snr sancılar ama açılmam olmadı zor oldu açılmam ama normal Doğum yaptım o tarçınlı suyu içmesem halen gelen giden yoktu
1 bardak içme suyuna 1 tatlı kaşığı tarcin toz tarçın koyup icin şimdiden icin ben bilseydim 38. Haftamda içerdim insalalh bende ise yararı sizdede yarar