Fatovebebegi seheryldrm ben nerdeyse 42 de Doğum yaptım dediğim gibi Pazartesi kontorulum vardı Doğum yapmasaydım suni ile Doğum yapacaktım millet beni arıyor kız doğurmadın mi suan gene hamileyim çok şükür 38. Haftama geleyim hemen tarçınlı su içicem bende 🤣
HOB Aycalyaa yumuşamayı hurma yapmıştır günde 10-15 tane yiyorum adacayina dün başladım tarçınlı suyuda deneyeceğim bence herseyi denemekte fayda var
mervik21 Fatovebebegi birazdan bi daha icecem bakalim bana böyle şeyler hiç etki etmez normalde ben kesin yine 40. haftayı görürüm
sura_95 Meryem ana otunu okuyup suyundan içerseniz sancılar başladığı zaman yapılması lazım ama, allahın izniyle ot açıldıkça rahminizde açılıyor
cavrosay HOB bende 38+5 haftalk hamileyim😍.Artik doğsun istiyorm🙏🏻sabrim kalmadi.bebeyinin kilosu kaç canm🙂.
HOB cavrosay bizimki biraz iri 3900 dedi dün doktor o yüzden bende normal şekilde olsun diye bekliyorum
Guguni Aycalyaa benim de aynen öyle ya ot açıldı dümdüz old bende tık yok, hoca pazartesi sezaryene alacak doğuramazsam. Son 1 gün
Guguni Fatovebebegi 39+6 yok herseyi denedim… yarın hastaneye yatıcam, pazartesi sabah sezaryene alacak doktor. Son umudum da bu olsun 😅 dua edin gelmiyor inat kızım, zorla aldıracak kendisini 🌸
mervik21 Guguni allah yardımcın olsun bende ilk gebeligimde sezeryan a 1 gün kala direkten döndüm bunda da duyduğum herşeyi deniyorum ama tik yok
Aycalyaa Guguni yaa benimde son 1 gun pazartesi kontrol var ne olur bilmiyorum bizimde ot dümdüz 2 şişe gelip gidip içerek suyu da bitirdim ama bende tık yok tarçınlı su da içtim ama ise yaramadı