Mekamu hamileleri ayrıca düşünsün ayrıcalık tanısınlar demiyorum zaten, hamileleri koruma adına riski en aza indirmek adına bişeyler yapılmalı, acil bişey olmazsa gelmeyin deniliyor tamm düşündükleri için ama çoğu acil durumluk olaylar belirti vermiyor o zaman ne olacak, çoğu insan korkudan doktora gidemiyor ne olacak bu insanların psikolojisi gitmeyincede çocuklarını riske atmış olmuyorlardı mı sonucta