Sürekli randevuları iptal ediliyor, acil durum olmazsa gelmeyin deniliyor, gerçekten artık dayanamıyorum hamileler iki can tasıyor neden kimse bu konuda bi açıklama yapmıyor, neden hamilelerle ilgili bilgilendirme yok, bu insanlar nerede ne şekilde doğum yapacak, doğum yaptıracak ebenin , doktorun hastalıklı olup olmadığı nerden bilinecek, kim nerde çalısıyor belli değil Rabbim bütün saglıkcıkların yardımcısı olsun :( Bizim Suçumuz ne ? Gecen gebelerle ilgili soru soruldu hemen kestirip atıldı gerçekten Allaha emanet gidiyoruz..
Evinizden çıkmayın deniliyor , 10 kişilik bir aileden 9 u evde olsa bile 1 i çalışmak zorunda , bu demek oluyor ki her aileden çalışan var bu hastalık böyle nasıl evde engellenecek aklım almıyor , ne psikoloji kaldı ne başka bişey çocuğuma bi çorap dahi alamadım çocuğuma :( bizi kim duyacak , biz nerde doğum yapacağı ??