Mekamu Nuriiiiii valla bence doktor bulan gitsin. Şuan burda da birsürü doktor karantinaya girdi. Acil dışında bir şans yok.
Nuriiiiii Kbr_71 tamam canm ama bir çok şey belirti vermiyor kontrole gitmeden nasıl belli olacak, bebeğin suyunun bittiğini nasıl anlıycaz mesela
Kbr_71 Nuriiiiii zaten son zamanlarda 2 hafta bir çağırıyolardı 3 haftada gidilir 1 haftada çağıranda 2 de gitsin çok gidersen risk çok olur bir an önce bitse şu illet
Asaltntyr Nuriiiiii gerçekten çok olağanüstü bir durum kimse ne yapacağını bilmiyor o yüzden tatmin edici bi açıklama yok. Dua ve sabırdan başka çaremiz yok elimizde kendinizi sıkmayın diye diyorum üzüntü de bebeğimiz için tehlikeli