T_ak Zelislida sizin ikinci gebelik mi o yüzden mi sezeryan istiyorsunuz mesela benim de 33 haftalık ama 17 Mayıs’a göre tam 40 haftalık oldu ben daha doktora gitmedim normal doğum istiyorum ama bakalım sizden bi öğrenmek istedim
hilal-ali32 hilal_yener hamilelikten sıkılan adaşım napıyon nasılsın 😂 geçenlerde hamile olmaktan sıkıldım diyordun hala sabırsızsın 😊❣️ kaç haftalık oldun?
Merve_06_ hilal-ali32 önden falan mi gidiyor bebeğiniz acaba ondan mi bende şaşırdım programda 25 mayıs yazıyor ama daha dokotra sormadık tabi
Secil_10 31+3 üz doğum 27 mayıs ama hala dönmedi oğlum ve mide yanması bel sırt ağrısı yaşayan varmı birde karın sertleşmesi
Yaseminnn3 Serife3304 ben de onu düşünüyorum,eşim askeri personel ve izinler kapalı..Hiçbir şekilde izinde yok,şaka gibi..
Serife3304 Yaseminnn3 benim eşim polis izin almasında sıkıntı Yok ama bu şehirlerarası yolculuk kısıtlaması sıkıntı yaratır mı acaba 😥
Okyanusada elif_2020 senin adına çok üzüldüm canım eşine en çok ihtiyacın olduğun anda yaşadığın sıkıntılar çok ağır 😞 Rabbim sana bol sabır versin 🙏 hangi şehirdesin
defnemila Zelislida Amin inşallah cümlemize yardımcı olsun. Bu arada geçen bana ultrasonda yine kesin kız dediler canım 🌸