Slm herkese bende 31+3 teyim salı günü dr geldim bebek dönmüş ve iki hafta ilerden gidiyo dedi bikaç gündür adet agrısı gibi hafif agrılarım oluyor birde karnımda sertleşme belli yerlerinde vajinaya baskı çok oluyo böyle olan varmı erken doğum olurmu çok korkuyorum bilen yazabilir mi