Selam 32. Haftadayız bizde :) aynı duyguları paylasıyoruz, inşallah daha da karışmaz hastaneler ve sağlıklı bir şekilde doğarlar. Bu endişeler ve içinde bulunduğumuz durum karnımızdaki bebişleri ne kadar etkiliyor acaba? Stres zararlı diyorlar ya.. :(