Ben de istanbul da yalnızım eşimin ailesi var sağolsunlar ama annenin kardesinin yerini tutmuyor 😥 ilk gebeliğim nasıl yapacağım ne yapacağım bilmiyorum içimden hic bir şey hazırlamak gelmiyor sadece beklemek istiyorum ama neyi onu bile bilmiyorum 😪 yavruma bu kötü duyguları yaşattığım için kendimi affetmeyecegim. Daha sakin ve az biraz da umursamaz bir insan olmalıyım.. ama olmuyor iste hayat çok zorlaştı 😔 Rabbim yardımcımız olsun..