Aslikilcioglu Merve_06_ benimde dikkatimi çekti. Bende 31 haftadayim ama daha gün konuşmadık. Ben bayrama denk geliyor dedigimde dr bayramdan sonra alırım büyük ihtimalle dedi tabi bir aksilik olmazsa inşallah
Zelislida 2104 kötü düşünül stres yapma hayırlısı neyse o olsun inşallah bu virüs bitecek ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza alacaz 🤲
Zelislida senasaruhan canım bende 22 yaşındayım benim de ilk gebeliğim takma böyle şeyleri stres yapma inşallah sağlıkla gelir bebeğin 🤲
Smyyslh Zelislida yüksek dozda var heyecan 👍🥰 kasılmalar var işte ufaktan. Onlar zorluyo kısıtlıyor hareketleri 😕 olsun önemli değil prensesim için değer 🤰🎊
Faray Zelislida virüs gün geçtikçe attıyor tek endişem o durumun yarattığı maddi ve manevi sıkıntılar
Zelislida Minikbezelye bende de var o korkudan ama çok düşünmemeye çalışıyorum mayısa kadar bitecek gibi görünmüyor ama inşallah en kısa zaman da biter. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Smgkru Zelislida 32+5 olduk bizde, aslında heyecan cok ilk gebeliğim ama eşim askeri personel ve ben memleketteyim o orada ben burada ya hiç gelemezse şu virüs muhabbetine sürekli onu düşünüp duruyorum Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🤲
Zelislida elif_2020 canım RABBİM yardımcın olsun. Oğlunu neden dolduruyorlar Allah yanlarına bırakmasın ! Üzülme kızını düşün onunla konuş ALLAH bir kapıyı kapatır bin kapıyı açar. 🤲
elif_2020 Zelislida Allah razı olsun canım.. Ben artık insanların yaptığı kötülükleri sorgulamayı bıraktım çünkü anlayamıyorum bu dünyada olup biteni. İmtihandayım deyip kabul etmeye çalışıyorum. Ciğerimin nasıl yandığını Rabbim biliyor zaten. O er yada geç hüküm verecektir..
Zelislida Esrkcl hayırlısı olsun hakkında. Olunlu düşün her zaman inşallah en kısa zamanda biter bu olaylar 🤲
altn_irm Zelislida olmazmı :) 32+3 deyim annem şehir dışında ve yapılması gereken hazırlıklar var hastane için bir sürü süsleme hazırlamıştım hepsi kalcak, virüs ortamında doğumum nasıl olcak? Sorular sorular :))
Zelislida Darkgod bende de aynı durum var inşallah zamanında sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza 🤲
Zelislida Deletedmom627372 benim de sadece eczaneden alınacaklar kaldı bi kaç hafta sonra da hastane çantamı hazırlayacam inşallah 🤲
Zelislida Ayse_58 bende çok ağırlaştım bi kaç eksiğim var onları da hallettim mi tamamdır RABBİM yardımcımız olsun inşallah 🤲