Heyacan yerini korku ve endişeye bıraktı. 33+1. Bugün ciğer geliştirici iğnemi vurdurdum erken doğum riskine karşı inşallah gününü beklerde mayıs ortasına gelir, şu an doğmasından da içimde olması daha güven veriyor bana. Odası beşiği kıyafetleri hazır şükür ama annem şehirdışında o gelemicek yeni kural ile. Kayınvalidem risk grubunda oda gelemez yanıma tek doğum yapıcam refaketçim olmayacak hepsini geçtim nerede doğum yapıcam bilmiyorum hastanem randevuları iptal etmiş gelme diyor