Meryyys tambirminnos Bn yemekten de kesildim kusmalarim başladı kahvaltımı çok güzel yapıyorum sonrası yok olsada yanmadan geri cikiyor
tambirminnos Meryyys geçmiş olsun canim benim bende az az yiyorum açlığa pek tahammülüm yok oldum olası hep 5-6 öğün yemek yerim 🤦♀️
Yakamoz__gul Meryyys miden ne zaman yanıyor bilmiyorum ama benim akşam yanıyordu bende yiyeceklerimi yiyip en son şurubu iciyordum yatarken rahat ediyordum. Suruptan sonra bişey yediğim zaman fayda etmiyordu bana. Dene istersen sende
Esarikay Meryyys ben 35 den sonra pulset kullandım bir tek o geçiriyordu yanmami. Doktorum bunu kullan bana dua edeceksin dedi aynen de öyle oldu😀
Meryyys Tbaaa bnm hamileliğimin 5ayindan beri var bu ve doktorum son 10 gündür şurup verdi yeni kullanıyorum herseye ilaç yazamam demişti bana ne çektim bir bilsen. Şimdi şurubum var ama etkisi hmn geçiyor. Vücuduma zararı nolur bilmiyorm ama ben bundan çok yoruldum 🙁
Esarikay Meryyys bebek aşağı inince de yanma azalıyor hatta kalmıyor😂 kanala inince miden rahatlar ama bu sefer altta baskı artacak. az kalmış belki de dediğin gibi ilaç yazdirmadan bebiş gelir 😂
Meryyys Yakamoz__gul bnde akşam sadece corba içiyorum uyurken şurubu içiyorum ama nolursa olsun gece 3 4 de tekrar yanmaya uyaniyorm kurtulamadım
Tenzile1234 Meryyys benimde gece gündüz mide yanmalarim çok oluyo özellikle gece reniedua süt karbonat 3nü dönüşümlü içiyorum başka türlü gecmiyor uyutmuyo😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun bebişlrimizi sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin insaAllah
Yakamoz__gul Meryyys yaaa o daha kötü. Ben uyudum mu rahattim bide gundu hiç mide yany yaşamıyordum. Başkada bildigim çözüm yok. Tekrar şurup içip yatsan yine mi faydasi olmaz ki
Meryyys Yakamoz__gul zaten iciyorm cnm bağimlı oldum dayanabildigim kadar dayanıp enson şurubu iciyorm
Munevverdemir Benimde inanilmaz mide yanmam var bogazima kadar cayir cayir. Doktora sordum gaviscon iciyorum ise yaramiyor diye o da lansor yazalim sana dedi. Bi onu deneyin derim. Birde sag tarafima yatinca agrim artiyor sola yatinca bariz daha iyiyim