tambirminnos Meryyys geçmiş olsun canim benim bende az az yiyorum açlığa pek tahammülüm yok oldum olası hep 5-6 öğün yemek yerim 🤦♀️
Meryyys Yakamoz__gul zaten iciyorm cnm bağimlı oldum dayanabildigim kadar dayanıp enson şurubu iciyorm