Meryyys Arkadaşlar merhaba ben 37+1 im aşırı mide yanmam var azalmıyor gittikçe artıyor önerileriniz var mı ne iyi gelir bütün bilgilere açığım
Tbaaa Meryyys ben de her gece uyanıyorum mide yanmasından gaviscon şurup içiyorum veya rennie tablet. Süt artık çok kesmiyo. Elma ama asitli olduğu için pek iyi gelmiyo. Dün ilk defa uyurken yastığımı yükselttim arkaya bi yastık koyarak. O şekilde çok rahat ettim
spiker_anne Meryyys sanirim bu haftalarda hepimizin aynı yok böyle bi yanma, Gaviscon bağımlısı oldum, süt, dondurma, zeytin cekirdegi, elma ve ayva hafifletiyor canim
Meryyys Tbaaa benim doktorumda şurup verdi ama bir saat etki ediyor sonra gene aynı. Ben de her gece saat 3 4 gibi kalkıyorum ya şurup iciyorm yada kusup rahatlıyorm
Meryyys spiker_anne Allah hepimizin yardımcısı olsun canım sağ salim dogurruurx inşallah bian önce. Çoğu denediğim şeyler ama zeytin çekirdeğini ilk defa duydum yutuyomusun ağzında ceviriyomusun nasıl yapıyım onu
tambirminnos Meryyys benimde mide problemlerim çok oluyor yanma geri kacma felan az az sık sık yiyorum mutlaka gunde bir soda gidiyor mecburen gaviscon yazmiştı dr çok içmekte istemiyorum 🤷♀️
Seriii Meryyys dene canım bence de ben bir teneke aldım her gün bir parça tüketiyorum mideme de iyi geldiğini düşünüyorum valla😳
spiker_anne Meryyys direkt yut canim zeytin cekirdegini resmen o asiti emiyo midede acayip rahatlatiyor❤
Tbaaa tambirminnos canım mide yanması için de iyi değil dedi doktorum yemek boruna zarar veriyormuş o yüzden yandığında bi müdahale etmek gerekirmiş
Meryyys tambirminnos Bn yemekten de kesildim kusmalarim başladı kahvaltımı çok güzel yapıyorum sonrası yok olsada yanmadan geri cikiyor
Yakamoz__gul Meryyys bende 8. Haftadan beri rennie Duo kullanıyorum. Şimdi 14+4 olduk 3-5 gündür rahatım Allah’tan. Ama şuruplarım yedekte duruyor. Başka bir şekilde geçmedi benim
Meryyys Tbaaa bnm hamileliğimin 5ayindan beri var bu ve doktorum son 10 gündür şurup verdi yeni kullanıyorum herseye ilaç yazamam demişti bana ne çektim bir bilsen. Şimdi şurubum var ama etkisi hmn geçiyor. Vücuduma zararı nolur bilmiyorm ama ben bundan çok yoruldum 🙁