Zera_ER çok tesekkur ederim dileklerin için ve özür dilerim hatırlattıgım için😰🙏🏼Oğlusunu hayırlısıyla sağ salim almayı nasıp etsın allahım kucagına,hayırlı doğumların olsun insallah...Bazen her şerde bir hayır vardır diyorum,belkıde allahım bunu yaşamamı istedi ve beni sınadı,cunku isyan etmiyorum kızmıyorum sitem etmiyorum...Allahımın vardır bıldıgı diyorum,sadece içim yanıyor kavruluyor gecmiyor ama hafifliyor ara ara,allah sabrını verıyormus gercekten,allah razı olsun senden guzel dıleklerın için 🙏🏼🙏🏼