Çok ama çok üzülerek yazıyorum hamileliğimi ilk duydugumdan beri bu programı ındırım kullanmıstım,bu ayın 23 de kızımı kaybettım kontrole gittiğim gun karnımda hareket etmıyordu..33 haftalıkken ucakla ıstanbula pazartesı gunu geldim doğum yaklastı die,ertesı gunu tansıyonum 17 lerde ve 1 hafta öncesinde ödemler baslamıstı şişmiştim ama normal sandım, halbukı böle bıraey olmadı daha önce,salı gununden persembeye kadar ılaç tedavısı ve hergun tansıyonumu ölçtüm bir dusup yukselıyordu,persembe gunu ıcım huzursuzdu kızım oynamıyor gıbıydı,saglık ocagına gıttım ve ogun duydugum son kalp atısıymıs megersem,cuma sabah 06:30 sularında mıde bulantısıyla uyandım ve ıstıfra ettım,öğleden sonra kontrole gıttım hastaneye gittiğimde kızımın kalp atımı durmustu,ilk basta inanmıyorsun,kabullenemiyorsun cunku az kalmıstı herseyı hazırlamıstım,eşim uzman cavus oldugu için sıvastaydı nasıl söylıcemı bılmıyordum,arkadasını aradım o sekılde iletısım kurdum.doktor sezeryanla alıcagını soyledı eger beklersek benıde zehirlermiş,idrarımda bırazda protein kaçağıda varmıs...Uzun oldu kızlar hakkınızı helal edin,sormak istediğim böyle birşey basına gelipte ne zaman hamile kalan olmustur?Allahım kimseye yasatmasın cok zor bir durum...ben hep ruyamda sıyah saclı bembeyaz pamuk tenlı gorurdum tombiş böle,ben bakamadım kızıma ama aynısıymıs mis gibiymiş....kendinize dikkat edin allaha emanet olun