Ufak tefek şeker artışları değilde ciddi bir diabet varsa anne karnında bebek ölümünden doğumda bebeğin ani şekerinin düşmesinden tutun erken doğuma her türlü riski var yaptırmayıp nasılsa diyet ben 9 ay diyet yapayım diyenler var öyle bir şey yok şeker 500 çıkarsa isterseniz ölüm orucu tutun düşmez insülinsiz o nedenle yaptırın bence ve sağlık ocağı yapıyor yüklemeyi