Kızlar konu açılmişken bende sıze danısıyım benım doktor kan testı istedı bnde ozelde degıl de devlete test yaptırdım Bn seker yuklemesi yapılacak sandım ama doktorum istememiş aç karnına verdım testı teste glikoz yazıyordu ac karnına 83 çıktı normal sizce seker yuklemesi yaotrmama gerek var mı