selcanozturk drn5410 kız olsaydı Lina koycaktım çok istemistim erkek içinde eşim babasının adını koymak istedi gerci benim babamın adıda aynı ibrahim efeyi ben ekledim 😊 sen düşündün mü isim için
drn5410 selcanozturk ya maşallah 😍 çok güzel ismi adı gibi yaşasın inşallah 🤩Meryem Azra istiyoruz inşallah ben Meryem istedim eşim Azra 🙂
BusraDevlet83 ilkbahar Anladım. Ama gebelik bitince o da bitiyor değil mi? Bu durumda sağlıkla kucağimiza almayi nasip etsin Rabbim.🤲
ilkbahar BusraDevlet83 inşallah bitiyo diye biliyorum ben de bakalım hayırlısı 🙂 amin cümlemize inşallah ☺️
selcanozturk drn5410 Güzel isim hayırlısıyla kucagınza almayı nasip etsin Allah 🙏 eşiyle anlaşmalı isim koyunca daha iyi oluyo bence 😊
Duygu500 Merhaba 50 gr Seker yuklemesi yaptirdim cuma gunu 162 cikti pazartesi tekrar cagirdilar 100 gr icin sizce gitmeklimiyim 😭
Mkelebek selcanozturk esim bir gun onceden almisti ama toz seklinde. Tabi bilmedigimiz icin doktor bey onlar eskide kaldi agir gelir cikarabiljrsin dedi. Tekrar eczaneden gazoz seklinde olani aldim elma aromali.