Ay_se1334 Elanur070717 benimde şimdiye kadar sadece ultrasonla bakıyordu bugün 39+3 alttan ilk defa muayene etti
Cns33 Ay_se1334 canm ben bugun 39+4üm sabaha karsı nişanım geldı ve sancılarım basladı yavas tan haala sancı cekıyrm. Daha pzrtsı aksamı acıle gıttım doktor dogum belırtın yok deyıp gondermıs tı.
Ay_se1334 Cns33 hadi ya darısı başıma bende ne nişan var ne de bi belirti hayırlıısıyla kucağına al rabbim tek avazda kurtarsın 🤲