Benimde 40+3 haftalıgım dün gittim benimde hiç açıklıgım yoktu çatı muayenesinde oldum buğün nişanlım geldi agrılarım var bel agrılarım evde yapabildiğim kadar hareket yürüyüş yapmaya çalışıyorum açıklık olsun diye yarın bende kontrolüm var gitçem bakalım gecemi gelir yarın muayenedemi