sevillia benim oğlumda 2 hafta önden gidiyordu hatta doktor biraz zorlar seni doğumda demişti normal istiyordum ben iyi ki normal olmuş ama kafası biraz büyüktü ,😀😀 kilosu da 3600du aslında o kadar da iri değildi bana göre gerçi hastaneden çıktıktan sonra kilosu hiç düşmedi. Şimdi kızıma hamileyim o da önden gidiyor heralde bunun da kafası büyük olacak 😝😁😁