Günaydın kızlar. 28 haftalığız. Dün doktora gittim. Doktor 2 hafta önden gittiğini söyledi. Baş çapıda bir tık büyükmüş bir sorun teşkil etmeyeceğini, böyle çok olan gebem var dedi. Sizde bu durumu yaşayan varmı bir sorun olmaz değil mi? İnsan ister istemez bisey yok desede doktor tedirgin oluyor analık işte😄 kilosuda 1440 gram. Oda önde 🙄