Benimki de 2 hafta önde gitti hep, hatta kafa bazen 3 bazen 4 hafta bile büyük çıkıyordu. Ama doktor sorun değil doğurursun dedi. Zaten normal doğurtmak için elden geleni yapıyorlar burda. Ben de hep küçük bebek doğumu kolay olur diye düşünüyordum ama, genetik faktörler de var, eşim iri yapılı, bebek de yapılı dedi doktor. Bence yemekle falan pek ilgisi yok.