Zhrark doğumdan sonra kapandı hatırlamıyorum şu an büyüklüğünü ya seninde doğuma kadar küçülür doğum sonrası kapanır inşallah 1 hafta olunca kontrole götürüyosunuz o zaman doktor dedi çocuk doktoru kalbinde delik var normalde üfürüm olur normaldir üfürüm olması ama bununki baya büyük kardiyolojiye götürün dedi ilk muayenede de anlamamışlardı bizim sonrası aylık kontrol daha sonra 2-3 aylık derken 6. Ayda gittik yaşında gittik yaşından sonra gittik bir kere daha sonra çocuk doktoru hiç bişeyi kalmamış ses falan yok dedi gitmedik sonra istanbuldaysan mehmet akif ersoy hastanesine gittik kardiyoloji hastanesi zaten tavsiye ederim