Zhrark Aybukenur 34 olduk bizde canim kaygilanmaya basladim niyeyse:) simdiye kadar laylaylom geciriyrduk
Aybukenur Zhrark zaman yaklaştıkça insan daha çok kaygilaniyor canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
Zhrark seniz1234 canm ben dogum yaptim doktor muayenede ufurum falan duymadi. Bebegim saglikli cok sukur. Ayri olarak kardiyolojoye gitmedim ama kapanmistir diyorz.
Ayca28 Zhrark size gebelikler başka sebepleri olabilir denildi mi bebeğimde vsd var minik kapanır ama kromozamal anomoniden olabilir dedi
Zhrark Ayca28 yok canim demedi amacok kafana takma.insan her kelimeyi kafasina.takiyor.o.sürecte dua et ins kapanir
Ayca28 Zhrark Amin canım inşallah Yüce Rabbim bu gecenin hürmetine evlatlarımıza sağlık İhsan eylesin 🙏
1prens1prensesannesi_ Sevinc24 doğduktan sonra herhangi birşey demediler.. Rutin kontroller var bir sıkıntı yok dedi doktor
Sevinc24 1prens1prensesannesi_ 1prens1prensesannesi_ sevindim inşallah benim bebeğimin de kapanır insan takıyor kafasına