1prens1prensesannesi_ Zhrark detaylı da bana da demişti kalpte delik var ama doğumdan sonra geçer endişelenme demişti prof..
mlsmrtgll Zhrark bir arkadaşımın bebeğinde var doktor ciddiye alınacak bir şey degil kapanıyor demişti ama kapanma süresi bebekten bebeğe değişiyormuş
198723 Zhrark detaylı da bizede öyle dedi sonra profa göründük fetal eko çekildi 2 defa yok öyle bişey dedi yinede bebek doğduktan 1 ay sonra getir bakalım dedi inş doğru değildir olsa bile sonradan kapanabiliyormus kalbinizi ferah tutun
Ozlmylmz94 Zhrark Zhrark canım bizzat bende vardı asd idi bende kide ama çok şükür iyim 26 yaşında 26 haftalık bir gebeyim. Endişelenme umarım herşey yolunda gider ve kapanır tıp o kadar ilerledi ki
Zhrark 1prens1prensesannesi_ kacinci haftadasin canim. Kac mm di? Bana da kapanir dedi detayli da bu hafta prof a gittim kapanmamis henuz. Kapanma ihtimali var dedi hala. Kapanmazsa dogumdan sonra. Onda da kapanmazsa anju falan dedi de insan tedirgin oluyo
1prens1prensesannesi_ Zhrark yani çok detaylı bilgi vermedi açıkçası kaç mm vs bunları demedi önemsiz birşey takma kafana kapanır bu dedi sadece
Zhrark 1prens1prensesannesi_ anladim canim. Insallah kapanir biranonce. Sen de kayseridesin galiba muayene ucretleri basliginda gordum de.
198723 Zhrark Allah ne derse o olur korkma doktorlar emin olamıyor ki hep varsayım üzerine konuşuyorlar
Aybukenur Zhrark 1prens1prensesannesi_ hanımlar merhaba bende kayserideyim dün benim bebegimede perimembranoz VSD dedi doktor sizler ne yaptınız hangi doktora gidiyosunuz
Zhrark Ozellikle gebelikte bu durumla karsilasmis, suanda dogum yapmis kisiler bize bilgi verse ya da takip edip arastiranlar
1prens1prensesannesi_ Aybukenur medical palace Mustafa oğuz yılmaza gidiyorum 33 haftalığım çok çok memnunum..
Zhrark Aybukenur canım kaç haftalıksın? ben cahit bey e gidiyorum hüma da memnunum gayet. sıkıntı yapacak bi durum yok dedi fetal eko dan hiç bahsetmedi
Aybukenur 1prens1prensesannesi_ bende fakültede Fatma Özdemir’e gidiyorum o söyledi kalpte VSD olduğunu fetal eko falan çektirdin mi canim
Aybukenur Zhrark banada fetal eko falan demedi ama internette araştırdığım kadarıyla fetal eko cekiliyormus. bana bir hafta sonraya tekrar randevu verdi şu anda 20 haftaligim bebek biraz daha buyusunde öyle bakalım dedi
Aybukenur Zhrark 1.8 mm perimembranoz VSD dedi ama pozisyonundan dolayı tam olcemedim dedi çikolata falan ye gel öyle bakalım dedi tekrar bakti ama pozisyonu değişmemiş o yüzden bir hafta sonra tekrar bakacak