nlycltk bende subatta kimyasal yasadm en son 6 ocakta adettim subattagebelik ogrendim kimyasal oldu. 2 martta da adet oldum smdi bu ay normalde dun olmam gerekiyodu olmadim testte yaptim negatif bu sbahta yaptm her sabah yapicam olana kdr. Hemn sonraki ay kalan cok varmis ne guzel sen kalmissin . Senin adet tarihin neydi?? Yani kimyasali yasadin ya duserken hangi gun adet oldun???