Ay resmen kendimi gördüm 😌 şubatta kimyasal gebelik geçirdim.Bu ay hamile kaldım tekrar 3 4 gündür ara ara kahverengi akıntı geliyor doktora gitmedim Gene aynısı olur bekliyeyim diye sonra virüs Çıktı kan vermedim daha hiç adet tarihime göre 5 haftalık olcak geçen gebelikten progestan kullanıyorum günde 2 defa.Doktorada gidemiyorum 2 gün daha beklicem devam ederse gitcem artık.Dış gebelikten korkuyorum bende 😌