Meryemce92 yok gitmedim dün buradaki hastaneye gittim ilçede yaşıyorum ben küçük çaplı oda vaka varmış hemen aldılar kanımı gönderdiler değerim 26 Çıktı işte sonucu doktoruma gönderdim sağlıksız gebelik gözüküyor dedi beklemek lazım dedi burda kan çarşamba cuma gönderiliyor merkeze iştemdeğerim yüksekten mi düştü yoksa daha yükselmedi mi ona bakılacak artık şubatta kimyasalda ilk öğrendimde de değerim 25 di bakalım beklemedeyim henüz kanamam olmadı ama arada kahverengi akıntım devam ediyor