Sinem16y Aysekose Aysekose benimde aynı o zamam sızınle. Bende kendıme erken dıyıp duruyorum 😊benımde yarın 36 hafta oluyor ıkı kızımda da 38+2 oldum sezeryan. Bu erkek acaba dahamı gec olur dıye dusunuyordum. Yarın kontrolum var kesın gun verırler mi acaba bana.
Esraykup Kayarozlem8023 göbeğe sıçak su tutmayı iyi demedi sorduğum bir ebe arkadaşım bebeğin suyunu ısttığı için kakasını yapma riski var demişti ne sıcak ne soğuk olsun dengesini bozmayacak şekilde olsun dedi
Limonhanim Pamukgelim burda okumustum yer silin hali silin egilerek secde pozisyonunda is yapin diyordu bir kadin o sekilde gece dogumu baslamis . Eger hersey yolunda ise tabimide normal dogum derim
Sinem16y Aysekose yarın sabah kan sonucları cıkınca yıne gıdıcem anestezi uzmanı gorucekmıs once sonrada doğumhaneye gıdıp gun alıcam.
Yagmur1212 Canan_gun55_ bende baski oluyor assagiya dogru dun gittim doktora 1 cm aciklik vardi assagiya dogru baski var sanci bumu 😣😁 ya ben adet oldugumda cok agrim oluyordu bu yuzden cok buyuk bir sanci bekliyorum
Uvercinka Gamzezybk Beniö de 35. Hafta ve çok hareketli olan oğlan birden yavaşladı hareketleri 2 gündür. Evham yapmayım diyorum ama korkuyorum… 😔
Gamzezybk Uvercinka kendinizi korkutmayın ama önleminizi de alın tabii, ben hemen soğuk birşeyler ve tatlı yiyip soluma yattım biraz hareket etti. Allah korusun meleklerimizi 😇
Gizemlaleli Uvercinka bende kendimi biraz yorduğum da öyle oluyor azcık ev işi yapıp yorulduysan ondandır evhamlanma korkacak bişey yok biraz çikolata tatlı ye bekle hareket eder 🙂
Beyzagkk Gizemlaleli valla ben gördüm hala bekliyorum gelmedi kereta 😅 39+3 hala beklemedeyiz tık yok 😅