Canan_gun55_ Yagmur1212 07.07.2019 canım ama doktorum kesenin boyutundan hesap yaptı tahmini doğum tarihi 14 nisan diye hesapladı özel doktorum
Yagmur1212 Busbusvehashas aa ayniyiz benimde oyle yaringideyim hastaneye diyorum sen nasil yapiyorsun kontrollerini
Canan_gun55_ Yagmur1212 bilmiyorum canım biz yarın 38 olucak ama bn sanırım İNŞALLAH bu gece doğurmam sırt bel karin kasık agrım sancim var bakalım noluyo 2 buçuk dkda bir 30 saniye süren sancim var hastaneyede gitmedim agrım fazla değil diye sade baskı ağrıya gore fazla
Busbusvehashas Yagmur1212 vallahi ben çarşamba gittim en son ilk nst çekildim sancı çıkmadı suyu iyi dedi yine çağırdı Bu çarşamba ama işim olduğu için cuma gidicem hem 38+0 oluyorum belki çatıma bakar 🙏🏻 Ben açıkçası ihmal etmiyorum kontrollerimi son haftalar Allah korusun suyum azalsa, kordon dolansa evde anlayamam ki ☹️ Önlemlerimi alıyorum gidiyorum sen ne yapıyorsun 😊
Ask_H Gizemlaleli eltim arkadaşım 41. Haftalarında normal gelmeyince sezeryan oldular benim kızın olacağı için etrafımdakilerden örnek verdim cnm normalde kız bebek erken gelir derler ama bilemiyrm inan ilk hamileliğim 34+5 im bende
Mekamu Gizemlaleli bence erkekle hiç alakası yok. Genelde sezaryen yapıldığı için önceden planlıyorlar ve doktorlar 38 itibariyle alıyor. Ben de bir erkek bebiş bekliyorum yarın 37. Hafta olacak. Sancı çok ama nst de birşey çıkmıyor, bekliyoruz.
ZeynepHamid Ben de 37+4′teyim 2 hafta önce gittim kontrole, doktor gelişimi 2 hafta ilerde dedi acaba yanlış mı son adet tarihin dedi. Ama yanlış değil eminim. Bu nasıl etkiler bilginiz var mı şimdi 2 hafta ilerde olduğuna göre gelişimi, 40′ı görmez miyiz
Pamukgelim Maviss ya ben de ilk gebeliğim, erkek, 40 +6 olucaz bu gece…. Ve ben napacağımızı bilmiyorum… Her şey normal gösyeşrypr…. Ama sancı yok… Bir anda sancı başlar mı…. Bir anda doğum olur mu… Dr herşey normal olmasına rağmen sırf virüs bahanesiyle sezeryan dşypr3… Sizin ilk doğum hakkındaki yorumunuz önemli benim için… Sancılar naısl başladı
Aysekose Sinem16y 15 nısanda 38haftalık oluyorum ıkı kızımdada 38haftada sezaryan gırdım bu ucuncu bundada ole
Limonhanim Pamukgelim burda okumustum yer silin hali silin egilerek secde pozisyonunda is yapin diyordu bir kadin o sekilde gece dogumu baslamis . Eger hersey yolunda ise tabimide normal dogum derim
Sinem16y Aysekose Aysekose benimde aynı o zamam sızınle. Bende kendıme erken dıyıp duruyorum 😊benımde yarın 36 hafta oluyor ıkı kızımda da 38+2 oldum sezeryan. Bu erkek acaba dahamı gec olur dıye dusunuyordum. Yarın kontrolum var kesın gun verırler mi acaba bana.