Merhaba hanımlar pzt ve bugün nst’de yüksek sancılarım çıktı. Açılma 1 cm’de kaldı ama. Ben herhangi bir sancı hissetmiyorum. Doktor böyle bir duruma ikiz hamileliklerde rastladığını söyledi. Ve bebek 4 kiloyu geçmiş. Sezeryan olabilirsin. Cumayı bekleyelim dedi. 38 hafta yarın bitecek. Ben normal doğum çok istiyordum. Bu salgın zamanında hastaneye git gel beni çok gerdi. Benzer şeyler yaşayan oldu mu hiç acaba açılma için ne yapabilirim ne arttırır tavsiye bekliyorum 😐