Melek-03 Gizemlaleli ben şuan 38+6 haftamdayım erkek benimkiiside hic tık yok doğum tarihim 40. Haftada bakalım neolcak🤷♀️
Gizemlaleli Limonhanim alla alla niye öyle deyip korkuttular seni acaba büyük şehir de değil hani sen korkma git doktora önlemini alıp muayene ni ol mecbur bakacaklar için rahat etsin en azından
Serap92 Canan9627 Canan9627 bende aynıyım 39+3 ne sancı ne nişan birsey yok 🙈😅 pazartesi günü randevum var bakalım en max 1 nisan demıstı doktorumuz 🙈ya su sancı nasıl birsey anlasılır mı hemen hıc sizin sancınız oldumu
Yesimkso Serap92 ay benim de son günlerim 2 nisana yatış verdi o güne kadar sancım gelmezse suni sancıyla başlatacak doğumumu hemen hemen aynı sayılırız:)
Canan9627 Serap92 valla canım dün kontrole gittim alttan muayane etti sancıdan duramıyorum 30mart dogum demsti p. Tesi ne kadar bsey olmazsa salı günü yatış yapacak suan adet sancısı gibi tatlı tatlı geliyo bakalm
Serap92 Canan9627 Canan9627 allttan muayene derken çatıya baktıgı gibi mi ? Farklı mı ?canım bi arkadasım alttan uyarmıstı dedi sonra sancılarım baslamıstı demisti 🙈
Aysekose Gizemlaleli bende merak edıyorum 35 haftalıgım 15nısan sezaryan gunum baklım o gnu beklıyckmı
Gamzezybk Gizemlaleli 38+5’teyim daha hiç kıpırtı yok oğlumda 😃 ben de çok merak ediyorum, hatta çok hareketli olurdu bugün hareket de etmiyor şaşkınız, acaba doğum öu yaklaştı 🤭
Uvercinka Gamzezybk Beniö de 35. Hafta ve çok hareketli olan oğlan birden yavaşladı hareketleri 2 gündür. Evham yapmayım diyorum ama korkuyorum… 😔
Canan_gun55_ Gizemlaleli walla canım ben şuan 37+5 erkek çocuğuma hamileyim henüz doğurmadım doktorum canan doğur artık demeye başladı
zelis63 Gizemlaleli 1 saat sonra tam 40 haftam doluyor Hala doğmadı ve. Cevremde kaç tane erkek doğuran kadın varsa en az 5 ila 10 gün gec doğuruyolar 🤷♀️